Posted by admin on March - 6 - 2018 | Comments Off

Jeszcze kilkanaście lat temu niezwykle trudno było kupić jakikolwiek towar. W dzisiejszych czasach każdy klient jest adekwatnie osaczony przez reklamy oraz towary przeróżnych producentów. To on decyduje, co będzie pozyskiwał, a wytwórcy są w stanie tylko cierpliwie czekać, aż zwróci szczególną uwagę na ich wyroby. Jednym z legendarnych marketingowych chwytów są opakowania promocyjne typu opakowania z logo. Najczęściej producenci wypuszczają pełną serię takich artykułów oraz zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne bardzo nieraz pakuje się towary spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu własnego istnienia wydała korporacja Wedel. Niektóre smaki czekolad i ptasie mleczko doczekały się kolorowych zapakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić w następstwie tego wolno czekoladę z wizerunkiem krajowych Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. i 60. ubiegłego wieku. W zapakowania promocyjne od czasu do czasu inwestują też firmy kosmetyczne. Np. firma Avon co jakikolwiek czas wypuszcza limitowane tusze oraz cienie. Popularne są również świąteczne opakowania kremów czy balsamów.

Comments are closed.